Erasmus+ 2020-22
Opolnomočenje učencev skozi šolsko okolje
Ime projekta (angleško): Student`s empowerment through school environment
Šolski tim projekta: Alojz Konec, Simona Tusun, Tea Habinc
Sodelujoče države/šole: Estonija, Bolgarija, Švedska, Turčija, Slovenija
Sodelujoče šole:
- Narva Vanalinna Riigikool – Estonija
- Profilirana matematicheska gymnasia “Konstantin Velichkov” – Bolgarija
- Gagnefs kommun – Švedska
- Tarsus Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu – Turčija
- Gimnazija Brežice – Slovenija
Cilj projekta:
- Analiza vpliva šolskega okolja na življenje in delo dijakov v partnerskih šolah (opazujemo 5 okolij – fizično, psihološko, socialno, intelektualno in digitalno okolje). Ugotovimo prednosti, slabosti in potrebe po spremembah.
- Izvedba 5 mobilnosti dijakov in učiteljev. V vsaki izmed partnerskih šol bo izvedena ena mobilnost. V vsako mobilnost je vključenih 5 dijakov in dva učitelja iz posamezne partnerske šole.
- Izdelava 5 digitalnih infografik kot rezultat posameznih mobilnosti – infografike vsebujejo ideje za vzpostavitev idealnih šolskih okolij.
- Okrepljene ključne kompetence dijakov.
- Izboljšana učna okolja sodelujočih šol, kar bo pokazala zaključna evalvacija v maju 2022.
Spodbujanje kritičnega razmišljanja in aktivnega državljanstva lokalno in globalno
Ime projekta (angleško): Encouraging critical thinking and active citizenship locally and globally
Šolski tim projekta: Alojz Konec, Mateja Raušl in Nika Ogorevc
Sodelujoče države/šole:
- Estonija: Narva Keeltelütseum
- Litva: Klaipedos turizmo mokykla
- Slovenija: Gimnazija Brežice
- Portugalska: Agrupamento de Escolas do Castêlo da Maia
- Turčija: Tarsus Borsa Istanbul Sehit Umut Sami Sensoy Anadolu Lisesi
Cilj projekta: Izmenjava primerov dobrih praks na področju razvijanja kritičnega razmišljanja in aktivnega državljanstva, oblikovanje zbirke orodij (toolbox) za uporabo v šoli, organizacija 4 izmenjav med dijaki (v živo ali virtualno), nadgradnja kompetenc sodelujočih z različnimi orodji, aktivacija dijakov h kritičnem razmišljanju, aktivnemu državljanstvu ter medsebojnemu sodelovanju na lokalni in globalni ravni.
Film – Moje sanje
Ime projekta (angleško): Cinema – My Dream
Šolski tim projekta: Ema Maček, Jana Krmpotič, Polona Jančar
Sodelujoče države/šole: Bolgarija, Romunija, Turčija, Portugalska in Slovenija (Profesionalna gimnazia po targovia i restorantyorstvo Vratsa, Scoala gimnaziala “Gheorghe Banea” Macin, OZEL BAGCILAR SAFAK MESLEKI VE TEKNIK ANADOLU LISESI ISTANBUL, Escola Secundária com 3º Ciclo D. Dinis Coimbra, Gimnazija Brežice).
Cilj projekta: Bogatenje petih kultur, združenih v različnosti; Razvijanje praktičnih veščin snemanja filmov; Izboljšanje digitalnih kompetenc in stopnje znanja angleščine; Razvijanje veščin kritičnega mišljenja in ustvarjalnosti; Razvijanje komunikacijskih in socialnih veščin; Prepoznavanje demokratičnih vrednot
Organizirali bomo pet izmenjav med dijaki in profesorji (virtualno ali v živo). Projekt bomo zaključili z e-knjigo in dokumentacijo o snemanju filmov.
Where there’s a will, there’s a way!